Skrzynie na piwo – pomocne narzędzie w budowaniu marki.
Produkcja piwa to wdzięczna i interesująca branża, która dostarcza na rynek bardzo popularne produkty. Aby zaistnieć w świecie piwowarskim niezbędne jest budowanie silnej marki, a ta, oprócz rzecz jasna dobrej jakości trunku, budowana jest na pozytywnych skojarzeniach i odpowiedniej ekspozycji towaru. Dlatego w procesie produkcji i dystrybucji ważne jest, aby skrzynki na piwo, poza zaletami o charakterze logistycznym, stanowiły również wartość dodaną w kontekście wizerunku firmy.
Jaka powinna być skrzynka do piwa?
Z poziomu przedsiębiorcy krata na piwo powinna w pierwszej kolejności zaspokajać potrzeby związane z magazynowaniem i transportem butelek. W tym celu najlepiej sprawdzają się pojemniki wykonane z tworzyw sztucznych, albowiem takie skrzynki na piwo zapewniają trwałość, niezawodność i są odporne na zmiany temperatury – większe sklepy trzymają często trunek w chłodnym zapleczu. Ponadto plastikowe skrzynki są lekkie, co jest dodatkowym atutem w procesie transportu. Wybierając odpowiednią skrzynkę warto pokusić się o opcje z nadrukiem marki. Często sklepy nie wyjmują butelek z opakowań, dlatego krata na piwo powinna dodatkowo rzucać się w oczy i przykuwać uwagę klientów.
Dodatkowe funkcje
Skrzynka do piwa lepszej kategorii to taka, która posiada zamontowany system sprężynowy ułatwiający załadunek i transport. Jest to mechanizm, który ułatwia zarówno moment pakowania butelek jak i niweluje ich drganie podczas przewozu po nierównym terenie. Kraty posiadają też plastikowe przegródki separujące od siebie butelki, co zmniejsza szanse na ich stłuczenie czy uszkodzenie. Dodatkowo ważną cechą jest uchwyt. Ten bardziej szorstki, zakończony ostrymi krawędziami będzie katorgą dla osób transportujących i może przyczynić się do upuszczenia kraty. Dobra skrzynka do piwa posiada miękkie i gładkie uchwyty, które pozwolą na szybkie i sprawne przenoszenie towaru.
Warto postawić na personalizację
Przy zamawianiu skrzynki na piwo dobrym pomysłem jest wysłanie zapytania o możliwość modyfikacji istniejącego projektu lub stworzenie nowego. Takie rozwiązanie sprawia, że krata prezentuje się dużo lepiej niż zwykłe zielone lub czarne opakowanie. Producenci, oprócz wyboru wariantów kolorystycznych często dają też możliwość wtłoczenia logo firmy co dodatkowo wpływa na pozytywny wizerunek.